Твір на тему «Літні канікули»

Мої літні канікули на морі

Мої літні канікулиЯ з нетерпінням чекав літні канікули, та от нарешті вони настали. В середині літа ми з батьками планували відвідати море в місті Одесі.

На початку літа я гуляв у дворі. Ми з друзями весело проводили час, граючи в рухливі ігри: волейбол, баскетбол і футбол. Вечорами я із задоволенням дивився цікаві фільми та читав книги.

У липні ми зібралися до моря. Коли приїхали до Одеси, оселилися в заброньованому готелі. Розклавши речі, відразу ж вирішили відвідати міський пляж, який знаходився зовсім недалеко. Але нам завадив дощ. Раптово почалася сильна злива. Перечекавши її в готелі, ми знову пішли до моря. На наш подив, пляж був майже безлюдним. Після дощу люди не стали повертатися.

Вода була тепла й ласкава, майже без хвиль. Так було приємно після довгої дороги зануритися в море! Цей пляж привабливий тим, що він піщаний, і біля берега неглибоко. Потрібно дуже далеко йти, щоб досягти глибини. Ми довго плавали та засмагали на сонечку, після дощу воно не було гарячим, тому ми не боялися обгоріти.

Ми намагалися відвідувати пляж майже кожен день. Море завжди було різним: вранці найчастіше спокійним, ввечері — з невеликими хвилями. Але одного разу ми навіть не змогли купатися, бо хвилі піднімалися на висоту кількох метрів, висувалися до берега та з гуркотом вдарялися, злегка пінячись.

Щоб урізноманітнити свій відпочинок, ми відвідали аквапарк «Одеса». Він розташований поза містом. Там було стільки різноманітних гірок та цікавих атракціонів! А ще мені сподобався дельфінаріум «Немо», в якому ми дивилися дивовижне шоу дельфінів, морських левів та морських котиків. Особливо цікаво було спостерігати, як вони стрибають, грають з м’ячем та навіть танцюють.

Цю чудову поїздку я запам’ятаю на все життя. Адже ми так добре відпочили, стільки цікавого побачили навколо! Тепер мені щороку захочеться їздити влітку на море. Воно притягує і зачаровує своєю красою та величчю.

Мої незабутні літні канікули

Я завжди з нетерпінням чекаю літа, сподіваючись на щось особливо цікаве. Воно дає мені повну свободу, адже можна цілими днями бути на вулиці зі своїми друзями, подорожувати, відпочивати. Позаду залишилися завдання, диктанти, контрольні роботи та іспити.

Перший місяць літа я провів у місті, але ми дуже часто виїжджали з батьками на дачу. Я допомагав їм садити овочі, прополювати та поливати грядки. Неподалік від ділянки знаходиться ліс. Він завжди приваблював мене своєю красою і чистим повітрям. Мені подобається одна галявина, де я іноді проводжу час, милуючись квітами та поїдаючи ягоди запашної суниці.

Одного разу, як завжди, я прийшов на галявину. Це було майже вечір, і я зауважив, що трава трохи ворушиться. Вирішив подивитися і побачив їжака. Він відразу ж згорнувся клубком. Але як тільки я відійшов, їжачок щодуху побіг геть. Після цього випадку я знову приходив на своє улюблене місце, але більше так його і не зустрів.

Вечорами ми з друзями полюбляємо кататися на велосипедах, оглядаючи околиці міста. А ще граємо в футбол на майданчику перед будинком. Тому вечора не були нудними.

У липні ми з батьками поїхали на своїй машині до моря. Це була справжня подорож. Ми часто зупинялися і влаштовували сніданок на природі. Коли проїжджали красиві місця, то обов’язково намагалися виходити, оглядати їх, багато фотографувалися. Особливо мені сподобалися квітучі лотоси, я ніколи не бачив поблизу таку дивовижну красу!

По дорозі ми з батьками побували в багатьох красивих і великих містах, милувалися пам’ятками архітектури, заходили в музеї. А попереду нас чекав відпочинок на морі.

Як тільки ми приїхали та розпакували речі, відразу ж побігли на блакитний берег. Щойно пройшов грозовий дощ, тож пляж був напівпорожнім. Коли ми зайшли у воду, вона була дуже теплою і приємною. Ми з великим задоволенням поплавали, трохи позасмагали на сонечку. Було приємне відчуття повної свободи, адже на морі забувається все. Здається, що вже немає ніяких труднощів і проблем.

Вечорами ми ходили до парку, де каталися на атракціонах, милувалися красивими й запашними клумбами, сиділи в кафе та їли морозиво.

Море зачаровує своєю різноманітністю — воно може бути спокійним або схвильованим, з білою піною. Одного разу ми поплавали на хвилях, це непередаване відчуття, коли якась сила підкидає тебе вгору та кидає. В цей день я назбирав багато великих черепашок, принесених морським прибоєм.

На зворотному шляху ми заїхали до родичів у село, щоб поспілкуватися та відпочити з дороги. Нас смачно погодували та напоїли теплим парним молоком. А рано-вранці ми з татом вирушили на риболовлю. Мені відразу ж пощастило, і я витягнув великого карася, через деякий час ще одного. Тато теж зловив кілька невеликих рибок, а також дзеркального коропа.

Попереду знову нас чекала дорога додому. Але залишилася безліч приємних вражень, які не забудуться довго. Радувало те, що ще місяць відпочинку до школи. Хоча я вже скучив за своїми однокласниками. З початку вересня треба знову вчитися, радувати батьків відмінними оцінками, пізнаючи й відкриваючи для себе щось нове.

Літо пройшло швидко, я добре відпочив, воно залишило багато приємних спогадів і вражень. Без сумніву, літо — це моя найулюбленіша пора року!

Мої цікаві літні канікули

Як усі діти, я дуже радий, що в нас, школярів, бувають такі довгі літні канікули. Це найкращий час, коли майже немає ніяких турбот, не треба робити уроки.

Перший місяць я провів у літньому оздоровчому таборі відпочинку. Ми поїхали туди з моїм однокласником. Оскільки ми з ним є однолітками, нас влаштували в одному загоні. Цей табір знаходився в сосновому лісі. А поруч було озеро. Мені подобається хвойний ліс, адже там добре дихається, всюди невисока трава, немає кропиви. Замість ґрунту землю вкриває пісок.

У таборі проводилося багато різних заходів, тому нудьгувати не було часу. Особливо цікаво пройшло відкриття табірної зміни. Ми брали участь у концерті, спортивних змаганнях, а ввечері розпалили велике багаття. Гріючись біля вогню, ми співали під гітару пісні. Інші дні теж були насичені заходами. У спеку ми всі разом ходили купатися на озеро. А коли було прохолодно, разом зі своїми вожатими плавали у човнах. Так, непомітно, пройшла табірна зміна.

Липень і серпень я вирішив провести у бабусі в селі. Батьки працювали, тож мені не хотілося перебувати вдома наодинці. Тим більше, влітку приваблює природа, а в сільській місцевості вона найчудовіша.

Ранок у селі починався в мене з роботи. Доки не світить спекотне сонце, я намагався допомагати бабусі поратися у городі. Зазвичай ми прополювали траву, рихлили мотиками землю навколо рослин. А ще я брав відра та йшов по воду до колодязя, що розташований збоку від бабусиного будинку.

Потім я тікав до своїх сільських друзів. Ми часто збиралися на галявині та ганяли у футбол. Іноді рано-вранці ходили на річку ловити рибу, спостерігали, як по ній пропливали катери та моторні човни. Біля води ми розпалювали багаття та пекли картоплю. Було дуже приємно крутити її в золі, доки вона не зготується. А потім ми сідали біля багаття, всі разом їли її та розмовляли. Ця їжа здавалася дуже смачною. Потім ми, щасливі, поверталися додому. Я розповідав про все бабусі, вона слухала та раділа разом зі мною.

Вечорами мені подобалося пити гарячий чай із запашними травами та пиріжками, читати захопливі книги або дивитися телевізор. На жаль, комп’ютеру в бабусі нема, є лише найпростіший мобільний телефон.

Іноді ми з бабусею сиділи на ґанку та спостерігали за зірками. Були завжди дуже задоволеними, якщо вдавалося побачити зірку, що впала з неба.

Ось і пролетів час мого перебування в селі. Мені знову треба повернутися в місто, де немає такої чудової природи та затишного спокою, що притаманний лише селу. Я завжди з приємними почуттями буду згадувати, як провів це літо, своїх сільських друзів і свою бабусю.

Попереду наближається осінь, отже, знову на мене чекає школа та мої однокласники, за якими я дуже скучив за літо. Я обов’язково розкажу їм, як весело й цікаво провів свої літні канікули, а також послухаю їхні історії.

Подібні твори:

Твір, розповідь на тему «Як я провів літо»

Твір «За що я люблю канікули?»

Твір на тему «Літо в селі»

Твір-опис літа в художньому стилі

Твір, розповідь «Як я проведу літні канікули»

Твір-розповідь «Прогулянка лісом» з описом літнього лісу

Загрузка...

Ваш e-mail не будет опубликован.

Вы можете использовать HTML- теги и атрибуты:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>