Твір на тему «Літо в селі»

Літо в селі

Опис літа в селі

Сільський ранок — мирний, ясний, тихий. Неспішно йдеш стежкою. Хочеться зупинитися, озирнутися довкола. Блакитні волошки, ніжні жовтці, що тягнуться вгору, рожева конюшина — лугове різнотрав’я радує око. Сонце прокинулося рано, воно вже потихеньку починає припікати.

Небо — світло-блакитне. Жодна хмаринка не ​​пропливе в ранкові години. Вітерець ще вологий. Чути пташині голоси. Синьою змійкою вдалину тікає річка. Душа просить пісні, але турбувати тишу літнього ранку я не наважуюся.

Жито-годувальниця шумить. Слідом за паном-вітром вона віддає поклони наліво й направо. Соняшник, набитий чорними зернами, видно здалеку, та і як його не помітити: велика жовта голова, схожа на сонце, киває нам, немов старим знайомим. Таке чарівне видовище не забувається. Взимку такого не побачиш. Ловіть чудові літні дні!

Літо в селі — дивовижна пора. Попри те, що роботи селянам вистачає по повній, коли ще побачиш таку красу, погрієшся під ласкавими променями сонця. А справ улітку в селі — не злічити. Можна піти по гриби-ягоди, на риболовлю, викупатися в сільській річці, досхочу наїстися калини-малини в городі, та й просто побігати на свіжому повітрі.

Літо в селі — це період, коли можна оздоровитися, набратися сил. Парне молоко, сир, сметана, свіжа булка — нехитра сільська їжа, але, як на мене, — найсмачніша.

Моє літо в селі у бабусі

Немає нічого кращого, ніж літо в селі. Я щороку намагаюся пожити в селі у бабусі й дідуся. Час там проходить дуже цікаво. В місті зазвичай дуже важко вставати вранці. А в селі довго спати не хочеться. Схоплюєшся з ліжка зі співом голосистих півнів.

Мій дідусь — завзятий рибалка. Як тільки він відправляє корову пастися в стадо, ми з ним копаємо в купі гною червоних черв’ячків та йдемо до найближчого ставку на риболовлю. Дорогою дідусь розповідає про те, яку рибу він ловив раніше. Виявляється, в цьому ставку водяться сазани, коропи, лини, карасі. Як будь-який рибалка, я теж мрію спіймати найбільшу рибу.

І ось ми з дідом закинули вудки й чекаємо, коли якась смілива риба клюне наживку. Нарешті, мені пощастило, я зловив невеликого білого карася. Потім дідусь витягнув коропа. І так до обіду ми наловили рибу, щоб бабуся зварила юшку.

Днем, коли сонце стало припікати, я знайшов затінене містечко під кленом, вирішив почитати цікаву книгу. А ввечері до мене прийшов сусідський хлопчик на ім’я Микола. Він вирішив показати мені околиці села. А потім зібралися хлопчаки з сусідніх будинків, і ми пограли в футбол.

Я прийшов додому, коли вже стемніло. Дуже втомився бігати, адже встав зарано, що для мене незвично. Але тут бабуся напоїла мене парним молоком. Воно мені сподобалося. Разом з молоком я їв м’які булочки з медом. Мені здалося, що це найсмачніша їжа, яку я тільки їв у своєму житті.

На другий день, вранці, поки не було спеки, ми з дідусем і бабусею вирішили попрацювати на городі. Нам потрібно було підгортати мотиками картоплю, водночас просапуючи траву. Попрацювали дуже добре.

В обідню пору пішли з дідом до лісу. Він вирішив пригостити мене лісовою ягодою, оскільки в цю пору вже дозріла суниця. З дідом ходити цікаво, він ліс добре знає. Ми швидко відшукали суничні галявини. Вдосталь наїлися стиглих ягід, зібрали частину в кошик. Бабуся потім спекла смачний ягідний пиріг.

Мені дуже подобається проводити літо в селі. Тут кожен день проходить з користю. Я радий, що у мене є така нагода.

Дивіться також:

Твір-опис літа в художньому стилі

Твір-розповідь «Прогулянка лісом» з описом літнього лісу

Твір, розповідь на тему «Як я провів літо»

Твір «За що я люблю канікули?»

Твір-розповідь «Мої плани на літні канікули»

Загрузка...

Ваш e-mail не будет опубликован.

Вы можете использовать HTML- теги и атрибуты:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>