Твір «Мої осінні канікули»

Мій найкращий день осінніх канікул

Мої осінні канікули

Мої осінні канікули пройшли дуже швидко. Більшу частину часу я був удома, іноді ми зі старшим братом гуляли у дворі.

Хочу розповісти, як я провів свій найкращий день осінніх канікул. Був вихідний, субота, і ми з мамою вирушили на прогулянку Кримським бульваром. Там на стадіоні біля тринадцятої школи розташовані різні спортивні тренажери. Найбільше мені сподобався тренажер, що імітує ходьбу на лижах. Шкода, що на нашому стадіоні такого немає.

На зворотному шляху ми зайшли в суші-бар. Там їли роли й піцу, пили лимонад. Я вчився їсти паличками, це виявилося не так просто. Набагато зручніше їсти виделкою або ложкою.

Коли ми поверталися з прогулянки, на вулиці вже сутеніло. Мені сподобалося, як я провів осінні канікули, особливо вищеописаний день.

Як я провів осінні канікулиМої осінні канікули з мамою

Одного разу я прийшов зі школи й мама сказала мені: «Збирайся, синку, ми їдемо на море». Для мене це був справжній сюрприз, я ніяк не очікував такого повороту. На мій здивований погляд мама відповіла: «Нам дісталися гарячі путівки в Туреччину. Тітка Олена поїхати не може і віддає їх нам за півціни».

У мене як раз наступили осінні канікули, тому зі школою проблем не виникло. Шкода, тільки тато не зміг відпроситися з роботи, тому ми поїхали з мамою вдвох.

Ця поїздка запам’яталася мені надовго. Я вперше летів у літаку й спостерігав землю з висоти. Мені здавалося, що буде дуже страшно, але нічого подібного. У літаку було дуже комфортно, показували мультики, я навіть на якийсь час заснув.

Коли літак приземлився, ми вийшли та мама сказала: «Ну, здрастуй, Туреччина!» До готелю нам ще довелося їхати близько години на автобусі. Дуже складно передати відчуття, які я відчував від різкої зміни нашої дощової осінньої погоди на тепле барвисте літо. Туреччина дуже красива, там багато квітів, море, пальми й жовтий пісок. Не впевнений, що я хотів би там жити, але їздити туди на відпочинок мені дуже сподобалося.

Ми оселилися в красивому готелі та два рази на день ходили на море, іноді купалися в басейні. Мені сподобалася турецька кухня і музика. Вечорами для туристів влаштовували свята, концерти й танці. Було дуже весело. В один із днів я запитав у мами: «Ну що, подобається тобі в Туреччині?» А вона відповіла: «Все добре, тільки тата не вистачає». І дійсно, ми за ним дуже нудьгували, хоч і кожен день спілкувалися по скайпу.

Тиждень пролетів дуже швидко. Відпочинок закінчився і ми повернулися додому, привізши з собою купу вражень і фотографій. Ця поїздка зарядила мене сонцем і енергією на цілий рік. Я дуже вдячний мамі за те, що вона взяла мене з собою. Можливо, колись мені знову вдасться побувати в цій прекрасній країні.

Вищенаведений текст-розповідь також підходить для написання твору на тему «Моя подорож до Туреччини».

Дивіться також:

Твір-мініатюра «Осінь»

Твір «Прийшла осінь»

Твір «За що я люблю канікули?»

Твір-розповідь «Мої плани на літні канікули»

Твір-розповідь на тему «Екскурсія в ліс»

Ваш e-mail не будет опубликован.

Вы можете использовать HTML- теги и атрибуты:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>