Твір на тему «Похід в гори»

Як ми вирушили в похід у гори

Похід в гори

Я з нетерпінням чекав вихідних, адже ми всією сім’єю зібралися поїхати в гори. Ми склали в рюкзаки все необхідне: намет, спальні мішки, казанок, продукти. Поїхали на автобусі. Похід в гори — наша з татом давня мрія. Ми хотіли досліджувати печеру, яка знаходилася на горі.

Коли приїхали, то я був здивований виглядом гір, що простягалися переді мною. Вони мені не здалися надто високими, хоча на вершинах лежав сніг. На горі була збудована вежа для туристів, яка дозволяла піднятися ще на сімсот метрів. Якщо на неї піднятися, то можна краще розглянути місцевість.

Ми влаштувалися біля підніжжя гори. Спочатку вирішили встановити намет. Наносили сухих гілок, розвели багаття. Мама зварила в казанку смачну кашу з тушкованкою. Поки матуся готувала їжу, я пройшовся, оглянув усе навколо. Ще раз глянув на гори, вони мали казковий вигляд. Навколо них росли дерева та чагарники. Цвіли дуже красиві квіти, літали метелики, бджоли та джмелі.

Пообідавши, ми з татом пішли шукати печеру. В гору піднімалася стежка, ми вирішили піти по ній. Навколо неї росло багато низького чагарнику та трави. Ми проходили повз дзюркотливих потічків. І ось нарешті добралися до печери. Це був отвір у горі. Але там вже були раніше люди. Щоб було легше спуститися, були споруджені мотузкові сходи, вони мали довжину близько трьох метрів. Ми включили ліхтар і спустилися по ній донизу. Стіни при вході поросли мохом. Там було сиро та темно. Згодом ця печера стане місцем відвідування туристів, але поки в ній бувають тільки рідкісні зацікавлені мандрівники.

Коли ми вийшли назовні, то помітили, що починає темніти. Тому пішли до місця, де залишили маму. Тільки дісталися нашого намету, відразу ж настала ніч. Ми трохи посиділи біля вогнища, повечеряли та вирішили лягти спати. Закуталися в спальні мішки. Я не помітив, як заснув, і знову настав ранок. Вийшовши з намету, я вдихнув свіжого й трохи прохолодного гірського повітря. Помилувався засніженими вершинами. Сьогодні ми планували піднятися на вежу, щоб оглянути зверху місцевість.

Увечері повернулися додому. Я залишився дуже задоволеним нашим походом в гори. Буду ще довго згадувати їхні прекрасні вершини, незвичайну рослинність. І, звичайно ж, печеру, в якій ми побували з татом. Так приємно, що наша мрія здійснилася!

Інші твори:

Твір на тему «Відпочинок на березі річки»

Твір на тему «Літній відпочинок на природі»

Ваш e-mail не будет опубликован.

Вы можете использовать HTML- теги и атрибуты:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>