Твір на тему «Риболовля»

Моя літня риболовля

Риболовля

Мій дідусь живе в селі, а у них там протікає невелика річка. У вільний час він любить ходити на риболовлю. Дід чекав, коли у мене почнуться літні канікули, щоб взяти мене з собою на риболовлю. У них там цікаво рибалити, бо невідомо, яка риба може потрапити на гачок. Хоча улов завжди буває різний: іноді можна зловити багато риби, зварити з неї юшку та ще залишиться на жарку. А бувало, що дід приходив і зовсім без улову.

Мені подобається ходити з ним на риболовлю. Доводиться вставати на світанку, йти полем. Дорогою дідусь розповідає цікаві історії зі свого життя. Наприклад, про випадки риболовлі, на яких йому вдавалося виловити велику рибину. Він не міг її витягти самотужки, кликав на допомогу інших, односельчан, що рибалили недалеко. Дід добре знає назви всіх риб, які водяться в їхній річці.

Ось нарешті настали літні канікули, і я приїхав до дідуся в село. З вечора ми з ним домовилися піти рано-вранці на риболовлю. Коли розвиднілося, ми встали та пішли до річки. Стояла тиша, дув невеликий вітерець. Ми з дідусем вибрали місце, де не було поруч дерев і чагарників. Він переживав, що я, не маючи досвіду, можу зачепитися гачком за корч.

Дід мені дав свою вудку. Я надів на гачок наживку. Це були черв’яки, яких ми з вечора накопали в купі з перегноєм. Ми закинули вудки у воду та стали чекати клювання. У дідуся смикнуло поплавець, він потягнув. Це була маленька рибка — піскар. А в мене поплавець не ворушився. Я вже став відволікатися, дивитися по сторонах.

Раптом і в мене сіпнувся поплавець, а потім його повністю потопило у воді. Я смикнув сильніше, мені здалося, що на моєму гачку була зачеплена чорна змія. Я був наляканий і дуже здивований. Дідусь сказав, що це невеликий вугор. Ми зняли його з гачка та відпустили знову в воду. Він швидко поплив геть.

Потім дідусь упіймав кілька невеликих карасиків, а мені попалося два пічкури. Бабуся зварила смачну юшку. Ця риболовля запам’яталася мені на все життя, особливо моя реакція на спійманого вугра, якого я спершу сплутав з невеликою змією.

Рибалка на березі річки

Влітку я завжди відвідую свою бабусю. Вона живе в селі. Ця місцевість славиться мальовничими місцями. Особливо мені подобається вставати рано-вранці та йти рибалити. У бабусі в селі протікає невелика річка.

Якось раз я встав рано, на світанку, узяв вудку й пішов на річку. Кругом стояла тиша. На річці я опинився не один. Дідусь з будинку навпроти вже сидів на березі та ловив рибу. Я вибрав відповідне місце й закинув трохи прикорму, щоб залучити рибу. Але я знаю, що поки риба не з’їсть всю крупу, клювати не стане. Тому я вирішив помилуватися околицями, сидячи на березі річки.

Річка чимось нагадувала стрічку, яка невідомо де бере свій початок. Її продовження тягнеться дуже далеко. Вода в річці мутна, швидше за все тому, що вона почала цвісти, адже була середина липня. Навіть якщо придивитися, щоб побачити дно, то нічого не побачиш. Навіть мальків біля берега важко розгледіти.

Навпроти мене, вдалині, видніється ліс. Він тягнеться суцільною лінією, немов стіна. Швидше за все, ліс змішаний, тому що можна розгледіти пірамідальні верхівки у ялин і більш розлогі у листяних дерев: осик, беріз та дубів. Ближче до річки з двох сторін розташувалися галявини. Вони всі в цвіту, там навіть зранку можна почути стрекотіння коників, дзижчання комах. На протилежному березі річки ростуть плакучі верби, чорніють очерети. Попереду них плавають і пірнають качки, покрикують чирки.

В небі пропливають білі хмари, що нагадують пухнасту вату. Сидячи на березі річки, цікаво спостерігати, як піднімається сонце. Спочатку воно було червоним; поступово розташувалося вище, його промені почали висвітлювати всі навколо. Над річкою кружляють крикливі чайки. Вони опускаються на гладь води, хапають дрібну рибу та знову злітають вгору. Вдалині видніється рибальський човен, мабуть, хтось вирішив ловити рибу звідти. Він красиво виглядає на тлі води й сонця.

Ось і в мене засмикався поплавець, клюнула перша рибка. Я підтягнув вудилище та витягнув маленького пічкура. Риболовля не була вдалою, але я із задоволенням помилувався природою, тож мені не хотілося йти додому. Але я знав, що на мене чекає до сніданку бабуся та мені не хотілося її засмучувати.

Дивіться також:

Твір «Моє хобі»

Твір на тему «Цікавий випадок з мого життя»

Твір про спорт

Ваш e-mail не будет опубликован.

Вы можете использовать HTML- теги и атрибуты:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>